Tyttöjen sporttiviikonloppu 25-28.8

Tyttöjen sporttikiipeilyviikonloppu 25.-27.8.

Viikonloppu sisältää kaksi kiipeilypäivää/-sessiota valmentajan (@veevir) tuella ja sparrauksella, alustukset ja keskustelut sporttikiipeilyn taktiikoista, tekniikoista ja psyykkisistä tekijöistä ryhmän vertaistuella varustettuna, sekä ohjeistukset ennakkoon tehtäviin harjoituksiin viikonloppuun valmistautumiseksi.

Paikkana on alustavasti Kalixin Falkberget, osallistujien niin halutessa ja olosuhteiden salliessa toinen päivä/sessio voidaan kiivetä Niemiselissä. Viikonlopun toteutumiselle säävaraus, sateessa ja myrskyssä ei lähdetä. Majoitus ja kyydit omakustanteisesti kimppakyydein, majoittuminen ensisijaisesti teltoissa ja autoissa.

Viikonloppuun osallistujan on osattava toimia itsenäisesti kallioilla ja hallittava turvalliseen alaköysikiipeilyyn ja -varmistamiseen vaadittavat taidot. Mukaan mahtuu 8 ensimmäistä ilmoittautujaa, hinta 100 €. Omat kengät ja valjaat pitää olla, seuralta saa tarvittaessa kypärät, köydet ja jatkoja lainaan (sekä klippitikun). Viikonloppuun osallistujien pitää olla seuran jäseniä.

Lisätietoja voi kysellä Veeralta kvm.virta@gmail.com ja myös Heidiltä heidi@oulunkiipeilyseura.fi.

Täältä ilmoittautumaan, tämä on vain seuran jäsenille, mutta ehdit vielä hyvin liittyä jäseneksi. https://www.flomembers.com/oulun-kiipeilyseura/events/register/cedebb6e872f539bef8c3f919874e9d7