Sääntömääräinen OKS-91 Ry:n kevätkokous ti 23.4.2019 klo 18:00 + TIEDOTE

Kevätkokouskutsu

Tervetuloa OKS-91 Ry:n sääntömääräiseen kevät- eli vuosikokoukseen Oulun kiipeilykeskuksen (Paakakatu 7) saunatiloihin tiistaina 23.4.2019 klo 18:00 alkaen.

Pidämme ensin kevätkokouksen ja ilta jatkuu tämän jälkeen rennommissa tunnelmissa kiipeilyn, saunomisen, paljuilun ja syömisen merkeissä. Seura tarjoaa perinteiseen tapaan kaikille pientä syötävää ja juomista. Ota oma pyyhe mukaan, jos haluat käydä saunassa. Myös kiipeily on mahdollista kokouksen jälkeen seuran vuorolla.

Kokouksen esityslista

1. Kokouksen avaus
  2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus
  3. Kokouksen puheenhjohtajan, sihteerin ja pöytäkirjan tarkastajien valinta
  4. Esityslistan hyväksyminen
  5. Toimintakertomus ja tilinpäätös sekä tilintarkastajan lausunto vuodelta 2018
  6. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen edelliselle hallitukselle.
  7. Muut esille tulevat asiat
  8. Kokouksen päättäminen.

Tiedote 8.4.2019

Kuten vuosi sitten tiedotimme, Oulun kiipeilyseura -91 Ry joutui huhtikuussa 2018 vakavan sähköpostihuijauksen kohteeksi. Tällöin seuran tililtä onnistuttiin varastamaan huomattava summa (noin 10 000 euroa) rahaa italialaiselle pankkitilille. Tapahtumaan reagoitiin tuolloin välittömästi ja siitä tehtiin rikosilmoitus, mutta tilisiirtoa ei pystytty siitä huolimatta pysäyttämään ajoissa.
Tiedotammekin nyt, että rahat ovat kokonaisuudessaan palautuneet seuran pankkitilille Italian poliisin toimesta. Rikoksentekijä on asetettu syytteeseen, ja seura on asianosaisena Italiassa tapahtuvassa oikeuskäsittelyssä. Seuran hallitus on luonnollisesti tyytyväinen tapahtumien kulkuun, ja seuraamme oikeusprosessin etenemistä.

Ystävällisin terveisin,
OKS-91 ry:n hallitus