Kevään 2017 junnutoiminta

Junnuinfolappu täältä pdf-muodossa: Junnumainos kevät-2017 (.pdf)

Oulun kiipeilyseura -91:n juniorikiipeilyvuorot Kevätkaudelle 2017

OKS-91 järjestää noin 7-13-vuotiaille suunnatun junnujen tutustumisvuoron 12.1.2016 klo 17.30–19.00 Puolivälinkankaan nuorisotalon liikuntasalissa (Mielikintie 7). Ilmainen tutustumisvuoro on hyvä mahdollisuus kokeilla kiipeilyä sitoutumatta mihinkään, ja aloittaa uusi harrastus!

Tutustumisvuoron jälkeen otamme vastaan sitoutuvat ilmoittautumiset, ja jaamme junnut aloittelevien/nuorempien ja edistyneempien/vanhempien ryhmiin. Aloittelevat kokoontuvat tutustumiskerran jälkeen joka torstai kello 17.30-18.30, ja edistyneemmät kello 18.30-20.00.

Junnuryhmän kevätkauden osallistumismaksu on tutustumisvuoron jälkeen 90 euroa ja se sisältää myös OKS-91:n jäsenmaksun kiipeilyvakuutuksineen, syksyllä jatkavat saavat alennuksen syyskauden maksuun. Kerran kuussa käydään Oulun kiipeilykeskuksella kiipeämässä, ja sulan maan aikana tehdään kiipeilyretkiä ulos.

index

”Junioritoiminta on mukava tapa aloittaa kiipeilyharrastus tai jatkaa jo aloitettua harrastusta hyvässä seurassa :)”

Lisätietoa ja ilmoittautumiset sähköpostilla, nuoriso@oulunkiipeilyseura.fi, tai puhelimitse Pauliina/040-5433775! Ilmoittauduthan myös tutustumiskerralle, se ei sido mihinkään!