Kenkien pohjausta Karttusella – Saapuneet 13.10.

Kiipeilyseura lähettää taas kootusti kiipeilykenkiä pohjattavaksi Karttuselle. Kenkiä voi tuoda seuran OKK:n vuoroilla 13.9. ja 20.9. tai tarvittaessa 14.9. seuran ohjaajalle klo 18-20 aikana. Kengät lähetetään Karttuselle 20.9. jälkeen ja korjaukseen menee postitusaikojen kanssa noin 2 viikkoa. Pohjauksien hinnat: Vibramin peruskumilla 35€/pari, Vibram Grip2/Edge 42€/pari ja C4/Onyxx 45€/pari ja seura maksaa postituskulut. Ohjeet:

– Kengät kiinni toisiinsa ja kenkiin lisäksi näkyville oma nimi (esim. teipillä)
– Yhteystiedot, toivottu pohjakumi sekä kuittaus lähetyslistaan. Jos ei ole pohjakumitoivetta, Karttusella laitetaan lähtökohtaisesti alkuperäisen mukaista kumia.
– Maksusta annetaan ohjeet kenkien saavuttua ja nouto maksukuittia vastaan

OKS-91

********

Kengät saapuivat ja ovat noudettavissa OKK:lta seuran vuorolla tiistaina tai seuran ohjaajan läsnäollessa keskiviikkona maksukuittia vastaan. Maksu seuran tilille, viitenumero 70315.